SLUTA VA SÅ JÄVLA TRÅKIGA

vet inte vart jag ska börja fan.
loggar in på facebook och möts bara av mängder av hurtiga inlägg som:
 
ny dag en frisk kopp café och sen iväg till gymet :D .
i dag ska jag med sötnosen på stan myss.
först jobbet sen box pass på gymet.
gymet here i come


ÄCKLIGT men varenda jävel har minst 10 pers som gillart och komentarer som:
 
bra jobbat gumman :D
 oooo vad mysigt.
ring mig så går vi en promnad i moorogn:D




fyy fan vad e det för jävla vrider värld? att plåga sin kropp tills musklera smärtar är bra gjort? jo förvisso när jag åker inlines och utövar någoot vackert då kan jag tycka om när det ömar eller om någon jävel har gjort sig grön och det vart en relativt jämn uppgörelse med rådnanden och smärta som resultat. DÅ kan det vara ok. men det som gör mig mer förbanad är att när jag skriver någott vettigt som:

ÖL i kväll
minnes förlust sen går dagen
vad händer i kväll då?
bolaget here i come

du får man i stället max 2 pers som gillar och komentar som lyder:
allcoo
PÅ EN ONSDAG
fyy thomas.
sällan


vad e det för jävla vrider värld? men att sitta på ett ruttet cafè med folk som sitter och blänger dricker äckligt cafè som desutom är svin dyrt. nejj fyy fan.
 Att folk ska klaga när jag dricker mina alkoholhaltiga drycker i berusande syfte är för mig oförståligt.
 

När vart lycka något negativt och grupp tryck och prestations ångest någott att sträva effter nej fyy fan
ta en öl och va glad


citat martin aka gnodizz

Who says I can´t get stoned?

BLESS// vega

är magen glad är ljuset tänt

Kommentarer
Postat av: Gnodan

tycker de är ett rätt skysst citat:D

2010-03-17 @ 13:07:55
Postat av: Krang

Bästa inlägget hittils!

2010-03-17 @ 18:17:26
Postat av: Anonym

alcohålhalltiga dricker



Bra stavat.

2010-03-20 @ 16:09:32
Postat av: oooooooohsirt

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG!!!!!!!!!!

2010-03-21 @ 05:12:15
URL: http://free6.com
Postat av: Emily

HAHAHA! :D

2010-07-13 @ 22:26:41
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0